pondělí 4. prosince 2017

Adventní kalendář 2017

Letos jsem si sice adventní kalendář kupovat ani nechtěla, ikdyž mě jich pár zaujalo, ale nechtěla jsem utrácet penízky. Nicméně mě přítel příjemně překvapil, když mi ho posledního listopadu donesl domů a daroval mi jej. Na první pohled vypadá luxusně, ve srovnání poměr výkon nemohu posoudit, jelikož jeho pravou cenu ani neznám.
Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače


První okénko nám skrývá spchový gel s vůní jablka a možná troškou skořice, upřímně mi připomíná jablečný štrůdl, proto si ho chci nechat na období Vánoc. Oficiálně je to karamelové jablko.
Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Hydratační polštářky, které se aplikují pod oči na 10-15 minut. Mají hydratovat a rozjasnit oční okolí. Jednou už jsem podobný výrobek měla a bylo okamžitě vidět zlepšení.

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
K pilníku na nehty asi není třeba komentář, je papírový.

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Miniatura krému na ruce 10ml s bambuckým máslem, měl by hezky hydratovat, vůně není nijak příjemná, pro mě spíše naopak - má gelovité složení

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
gumička, která se bohužel po pár hodinách rozpadla

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Hydratační obličejová maska - pokud se nemýlím, je to taková ta noční maska jako mám už doma od značky Balea. K této masce se určitě vyjádřím v nějakém článku, kde budu představovat spotřebované produkty.

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
nůžtičky na nehty, nejspíš jako klíčenka

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Sprchový gel s vůní malinové makronky 10ml - krásně voňavý sprchový gel

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Hydratační sněhová maska 10-15 minut a poté setřít. více ve spotřebováno

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Šumivá bomba do koupele s vůní cukrové vaty (již použito) - rychle se rozpustila a vodu zabarvila do takové mléčné barvy, vůně ustupovala a voda byla taková zvláštní - bomba má zvláštní složení, nebyl tam cítit olej jako v jiných bombách. Takže to nebude nějak extra hydratační..

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Rozdělovače na lakování nehtů na nohou nebo rukou

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Hydratační mléko na tělo s vůní mangového másla - oproti krému na ruce ze stejné řady není tak moc hutný a hezky příjemně voní - asi bych uvažovala o větším balení

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Zlatá čelenka do vlasů

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Houbička na make up, je příjemně měkkoučká, snad se s ní bude dobře pracovat

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Tělový peeling s vůní malinových makronek

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Samoopalovací ubrousek na obličej a tělo 

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Tuhle tužku už mám z loňského kalendáře a musím říct, že to není žádná hitparáda. Je sice krásně černá, ale na můj vkus je hodně měkká, což by ani nevadilo, ale dokáže se během pár hodin hezky rozpít - ale záleží na dni a ročním období.

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Krásná vánoční gumička do vlasů

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Stejná řada jako u sprchového gelu - asi jsem se zamilovala

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Dřívka na nehtovou kůžičku

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
4 kroky k perfektnímu pilování nehtů
Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Stejná řada jako sprcháč a krém na ruce, ale není tak hutný

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Lak na nehty 74 Heart Break - krásná rudá barvička

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače
Krásná černočerná řasenka s dobrým tak akorát kartáčkem a na oko dobrou konzistencí, měla by to být objemová řasenka - uvidíte ve spotřebováno

Výsledek obrázku pro vánoční oddělovače

Máte letos doma nějaký adventní kalendář? A jak se Vám líbí  tento...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář =)